JA T3 Framework

Fast. Flexible. Powerful

Kontakt

Problemer med WAYF-log-in?

Hvis du har problemer med dit WAYF-log-in, skal du kontakte din egen institution. På listen over tilsluttede institutioner har du en indgang til de relevante kontaktoplysninger.

Log-in-fejl

Log-in-fejl kan skyldes flere ting:

  • Din institution findes ikke på listen over institutioner som du kan vælge. Dette skyldes at din institution ikke har indgået aftale om tilslutning til WAYF.
  • Du har logget ind og er blevet sendt videre til tjenesten, men får ikke adgang. Dette kan skyldes at du ikke har ret til at tilgå tjenesten. Tjenesten selv, og ikke WAYF, afgør på baggrund af de informationer som overføres fra institutionen, om du kan få adgang. Tjenesteudbyderen og din institution skal indbyrdes aftale hvilke typer af brugere der har adgang til tjenesten.
  • Du har svaret nej til udlevering af dit samtykke. Hvis du svarer nej, sendes dine oplysninger ikke til tjenesten, og du får derfor heller ikke adgang til tjenesten, da den ikke kan afgøre om du opfylder adgangskravene.

Log-out

For at kunne være sikker på at være logget ud af WAYF-tilsluttede tjenester skal du lukke din browser.

WAYF – Where Are You From
Asmussens Allé, bygning 305
2800 Kgs. Lyngby

www.wayf.dk
sekretariat@wayf.dk

line
You are here